سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره کلاس آموزشی

آماده اجاره کلاس به اساتید و مدرسین و دانش آموزان محترم خانم و آقا و موسسات آموزشی که نیاز به کلاس آموزشی مناسب را درکلیه مقاطع تحصیلی در تهران جهت کلاس های خصوصی و نیــمه خصوصی و عمومی به صورت ساعتی وهفتگی و ماهیانه و یا سالانه را دارند در راستای این امر فضای آمــوزشی آرام و مناسبی با مبلغ بسیار مناسب را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

قابل توجه مدرسین، اساتید، دانشجویان، کارآموزان و مدیران گرامی که نیاز به محلی مناسب و ایده آل برای برگزاری کلاس آموزشی دارید و قصد دارید محلی را به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه اجاره نمایید می توانید کلاسهای خود را به صورت انفرادی یا گروهی در محل آموزشی ما برگزار کنید و در ازای آن بصورت ساعتی و فقط برای مدت برگزاری کلاس ها وجه را پرداخت کنید.

اجاره کلاس آموزشی

با هدف رونق بخشیدن به آموزش و پیشرفت و رشد فرهنگی، کلاس آموزشی با شرایط عالی تهیه کرده ایم تا از این به بعد مدرسان، معلمان و اساتید به دلیل نداشتن مکان مناسب، کلاس های آموزشی خود را کنسل نکنند.

– اجاره کلاس آموزشی مناسب تدریس و کارگاه آموزشی نرم افزار و یا دوره آموزشی و کنفرانس، کلاس زبان و free discussion و …

مناسب برای کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی

محیطی آرام و صمیمی برای آموزش

ایام تعطیلات رسمی توافقی

قابل توجه اساتید و دانشجویان

امکانات

دارای ویدئو پروژکتور

دید خوب وسرمایش و گرمایش

دارای کلاسهای با ظرفیت های متفاوت

دسترسی

دسترسی چند قدمی به ایستگاه تاکسیرانی و brt

دسترسی راحت با اتومبیل یا تاکسی

دسترسی مناسب به مترو انقلاب

ساعت کار آموزشگاه:هفت روز هفته از 9 صبح تا 20

اجاره فضای آموزشی

قابل توجه اساتید، دانش آموزان، مدرسین محترم خانم و آقا و موسسات آموزشی که نیاز به فضا برای کلاس یا کارگاه آموزشی و اتاق جلسات و کنفرانس حوالی میدان انقلاب را بصورت ساعتی در استان تهران جهت کلاس های خصوصی، و نیمه خصوصی بصورت ساعتی و هفتگی و ماهیانه و یا سالانه دارند.

در راستای این امر در نظر داریم با قیمت مناسب فضای کاملا آموزشی و مناسب را در اختیار اساتید و موسسات آموزشی محترم قرار دهیم. از این پس شما می توانید بدون هزینه مکانی برای اجاره یک موسسه کامل آموزشی برای تدریس فقط بصورت ساعتی در روزهای خاص با هماهنگی قبلی دوره های آموزشی خود را برگزار نمائید.

منبع: rentcheap.ir